مجله اینترنتی ایرانیان

راه‌هایی برای افزایش نرخ موفقیت کسب و کار شما

بهبود موفقیت کسب و کار

زمانی که به عنوان صاحب کسب و کار جدید، کار خود را شروع کرده اید و یا به طور موفقیت آمیزی برای مدتی طولانی به کار خود ادامه داده اید، همیشه استراتژی های جدیدی وجود دارند که میتواند میزان موفقیت شما را در بازار افزایش دهند.

مگ وب – حتی اگر سالانه ۱۰۰ میلیون دلار و یا ۱۰ هزار دلار درآمد داشته باشید، می توانید این تعداد را دو برابر و یا سه برابر کنید، به شرطی که به ۴ راهبردی که بیان می کنیم توجه کنید.

۱- توسعه ی حرفه ای

مهم نیست کدام بخش از کسب و کارتان در حال فروپاشی است، برای ارزش گذاری مشتریان تنها یک چیز لازم است و آن این است که: بر یادگیری مداوم تعهد داشته باشید و تحقیق کنید که در زمینه ی کاری شما چه موضوعی داغ و مهم است.

اگر روزی یک ساعت در زمینه ی کاری تان تحقیق کنید و یاد بگیرید، بلافاصله شروع به فاصله گرفتن از سایر رقبایتان خواهید کرد. این ساعت های یادگیری بدون اینکه متوجه شوید شما را وارد گروه نخبگان در این زمینه خواهد کرد. بخش مهم و ارزشمند تحقیقات این است که می توانید نیاز های بازار و آنچه مشتریان به دنبال آن هستند را بیابید و بر روی آن تمرکز کنید.

۲- محصولات و خدمات با کیفیت

یکی از سریع ترین راه ها برای فاصله گرفتن از رقیبان، ایجاد و تهیه ی محصولات و خدمات با کیفیت و با قیمت یکسان با سایر رقبا می باشد. کیفیت تمام چیزی است که به رشد کسب و کارتان کمک می کند. زمانی را برای برنامه ریزی، سازماندهی و تهیه ی محصولاتی با کیفیت بگذارید.

۳- ارزش مشتری

زمانی که به ایجاد موفقیت پایدار در کسب و کارتان فکر می کنید؛ ارزش گذاری در زندگی مشتریان بسیار مهم خواهد بود. اگر ارزشی در زندگی مشتریان تغییر نکند و یا اضافه نشود، کسب و کارتان به حالت stall ضربه خواهد زد. این حالت زمانی است که شما باور دارید تمام کارها را درست انجام داده و به سختی کار کرده اید، اما نتیجه و موفقیتی برای نمایش وجود ندارد.

قبل از انجام وظیفه یا تولید محصول و سرویس جدید، به طور منظم از خود بپرسید که چه ارزشی در این محصول برای مشتریانم وجود دارد؟ اگر نتوانید به جواب مناسبی دست پیدا کنید، احتمالا باید به عقب برگشته و دوباره ایده های جدیدی را طرح و برنامه ریزی کنید.

۴- ارائه ی خدمت در همه چیز

زمانی که یک کسب و کار را مشاهده می کنم، توجه بیشتری به چیزی که آنها فکر می کنند درست است میکنم، تا چیزی که مشتری می گوید. دقت کنید که حتی موفق ترین افراد در کسب و کار این اشتباه را می کنند و در این بخش سقوط می کنند!

اگر مشتری ای راضی و خوشحال نباشد، باید هرکاری که لازم است انجام دهید تا او را راضی کنید. چیزی را به آن ها بدهید که می خواهند. حتی اگر مشتری تان اشتباه کند، ابتکار عمل را به دست بگیرید و سریعا آن را برطرف کنید. وقتی هر روز صبح با این فکر بلند شوید، که برای خدمت بهتر به مشتریان چه می توان انجام داد، به طور چشم گیری کسب و کارتان رشد خواهد کرد و موفقیت به دست خواهد آمد.

با اجرای این ۴ استراتژی ساده، میتوانید نرخ موفقیت را افزایش دهید و در بازار رقابتی دوام بیشتری داشته باشید.

برگرفته از avanak